سندرم نفروتیک: سردرد با شکست در پیوند کلیه

شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

سندرم نفروتیک: سردرد با شکست در پیوند کلیه

 

سندرم نفروتیک: سردرد با شکست در پیوند کلیه

وقتی که سندرم نفروتیک توسعه پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD)، در بسیاری از کشورها است. پیوند کلیه می تواند به عنوان کارآمد ترین درمان در نظر گرفته شده است. با این حال، برخی از مردم در مورد سردرد بعد از پیوند کلیه شکایت کنید. در اینجا ما در مورد این موضوع صحبت کنید.

سابقه سردرد دوره قبل از بیماری کلیوی در نظر گرفته، در طول نارسایی کلیه، در طول درمان دیالیز و بعد از پیوند کلیه کلیه. برخی از اطلاعات مربوط به معیارهای بین المللی سردرد نشان می دهد وقوع سردرد بعد از پیوند کلیه در 44.5٪ اگر بیماران، که بالاتر از نرخ گزارش شده برای جمعیت عمومی و در مطالعه مشابه تنها خاص در بیماران مبتلا به پیوند کبد است.

بسیاری از سردردها ویژگی های بالینی میگرن بدون اورا و یا از نوع تنشی سردرد. چند گزارش از سردرد با ویژگی های میگرنی نیز اختلال اتونوم مرتبط با سردرد توضیح دهید. از سردرد در بیماران پیوند اتفاق می افتد، بهترین اشکال مشخص کسانی که ثانویه به داروهای ایمنی هستند.

بیماران مبتلا به مننژیت کریپتوکوکوسی بخوبی در یک سناریوی بالینی سرکوب سیستم ایمنی در پیوند اعضا می تواند با سردرد همراه با ویژگی های دیگر ارائه دهد. سردرد در حدود 46٪ از این بیماران رخ می دهد. سایر شکایات شایع عبارتند از: تغییر در وضعیت ذهنی، تهوع و استفراغ، تب یا لرز، ضعف، و از دست دادن بینایی است.

یک پیوند موفق کلیه واقعا می تواند در کمک به سندرم نفروتیک و دیگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی یک زندگی عادی زندگی می کنند. اما دریافت یک پیوند موفق کلیه چیز آسان نیست. همانطور که برای کسانی که مبتلا به سندرم نفروتیک که پیوند کلیه و کسانی که مناسب برای دریافت یکی نیست را دریافت نکرده اند، کارشناسان توصیه درمان آلودگی خون + میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. هدف از این درمان در تمیز کردن خون آلوده خود و بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما هنوز هم برخی از برخی از داروها، و سپس اثر درمان تبدیل خواهد شد بیشتر آشکار است. همانطور که برای آن دسته از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک که پیوند کلیه دریافت کرده اند، در اینجا چیزی در مورد رژیم غذایی مناسب پس از پیوند کلیه به عنوان مرجع خود می باشد. در صورت داشتن هر گونه سوال پیگیری، از شما استقبال به ما یک پیام را ترک.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیوند ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.